Sunday, November 30, 2014

Vanghelie: Eu i-am spus lui Ponta că voi candida pe funcţia lui Liviu Dragnea. Îi deranjează Iliescu că s-ar putea să aibă un cuvânt de spus la Congres

Primarul Sectorului 5, Marian Vanghelie, a continuat duminică să povesteacă despre motivele excluderii sale din PSD. Edilul spune că liderul PSD, Victor Ponta, i-a transmis, prin alţi colegi, să se …read more


The post Vanghelie: Eu i-am spus lui Ponta că voi candida pe funcţia lui Liviu Dragnea. Îi deranjează Iliescu că s-ar putea să aibă un cuvânt de spus la Congres appeared first on techradar.ro.






Vanghelie: Eu i-am spus lui Ponta că voi candida pe funcţia lui Liviu Dragnea. Îi deranjează Iliescu că s-ar putea să aibă un cuvânt de spus la Congres http://techradar.ro/2014/11/30/vanghelie-eu-i-am-spus-lui-ponta-ca-voi-candida-pe-functia-lui-liviu-dragnea-ii-deranjeaza-iliescu-ca-s-ar-putea-sa-aiba-un-cuvant-de-spus-la-congres/

No comments:

Post a Comment