Sunday, November 30, 2014

“Cand am gasit spatiile, am ratat. Cand n-am ratat, am dat in bara!” :)) Prima reactie a lui Multescu dupa Dinamo 0-0 Petrolul

Dinamo 0-0 Petrolul | Multescu a venit sa ia toate punctele din Stefan cel Mare cu Petrolul. A vrut sa le arate sefilor lui Dinamo ca au gresit cand l-au …read more


The post “Cand am gasit spatiile, am ratat. Cand n-am ratat, am dat in bara!” :)) Prima reactie a lui Multescu dupa Dinamo 0-0 Petrolul appeared first on techradar.ro.






“Cand am gasit spatiile, am ratat. Cand n-am ratat, am dat in bara!” :)) Prima reactie a lui Multescu dupa Dinamo 0-0 Petrolul http://techradar.ro/2014/11/30/cand-am-gasit-spatiile-am-ratat-cand-n-am-ratat-am-dat-in-bara-prima-reactie-a-lui-multescu-dupa-dinamo-0-0-petrolul/

No comments:

Post a Comment