Wednesday, March 4, 2015

FOTO Protest inedit făcut de un suporter al Universităţii Cluj! Cum a plătit preţul exagerat pentru un bilet la meciul cu CFR: “Mi se pare deplasat să nu-mi ia banii”

CFR Cluj şi Universitatea Cluj se întîlnesc în această seară în manşa tur din semifinalele Cupei României. Ambele sînt într-o situaţie delicată în campionată, iar o finală în această competiţie …read more


The post FOTO Protest inedit făcut de un suporter al Universităţii Cluj! Cum a plătit preţul exagerat pentru un bilet la meciul cu CFR: “Mi se pare deplasat să nu-mi ia banii” appeared first on techradar.ro.






FOTO Protest inedit făcut de un suporter al Universităţii Cluj! Cum a plătit preţul exagerat pentru un bilet la meciul cu CFR: “Mi se pare deplasat să nu-mi ia banii” http://ift.tt/18Oo81I

No comments:

Post a Comment